RafidahSabri
Eado's;
Owner Post Boyxx Follow Twitter

Disclaimer!



"Sometimes, we are like a star. We need
to fall to make someone's wish come true"
LOLs: RafidahSabri.


Tagboard!

Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.


Giveaway!


Skins by; IlliShuhada
Basecode; PikaChan
Best viewed; Google Chrome
Saya, awak, mereka dan kita.



Hanya sekali dalam hidup anda, saya benar-benar percaya, anda mencari seseorang yang benar-benar boleh mengubah dunia anda. Anda memberitahu mereka perkara-perkara yang anda tidak pernah berkongsi dengan jiwa yang lain dan mereka menyerap semua yang anda katakan dan mahu mendengar lagi. Anda berkongsi harapan untuk masa depan, impian yang tidak akan menjadi kenyataan, matlamat yang tidak pernah dicapai dan banyak kehidupan kekecewaan telah dilemparkan pada anda. Apabila sesuatu yang indah berlaku, anda tidak boleh menunggu untuk memberitahu mereka tentang hal itu, mengetahui mereka akan berkongsi dalam kegembiraan anda. Mereka tidak malu untuk menangis dengan anda apabila anda mencederakan atau ketawa dengan anda apabila anda melakukan perkara yang membodohkan diri sendiri. Jangan sekali-kali mereka tidak menyakiti perasaan anda atau membuat anda rasa seperti anda tidak cukup baik, tetapi mereka membina anda dan menunjukkan kepada anda perkara-perkara mengenai diri anda yang membuat anda khas dan juga cantik.

Ada apa-apa tekanan, iri hati atau pertandingan tetapi hanya ketenangan tenang apabila mereka berada di sekeliling. Anda boleh menjadi diri sendiri dan tidak bimbang tentang apa yang mereka akan fikir tentang anda kerana mereka menyukai anda untuk siapa anda. Perkara-perkara yang seolah-olah tidak penting kepada kebanyakan orang seperti nota, lagu atau kaki menjadi khazanah yang tidak ternilai disimpan selamat di dalam hati anda untuk menghargai selama-lamanya.

Kenangan zaman kanak-kanak anda kembali dan begitu jelas dan terang ia seperti menjadi muda semula. Warna kelihatan lebih cerah dan lebih cemerlang. Ketawa seolah-olah sebahagian daripada kehidupan harian di mana sebelum ia jarang atau tidak wujud sama sekali. Satu panggilan telefon atau dua di siang hari membantu untuk mendapatkan anda melalui kerja hari yang panjang dan sentiasa membawa senyuman kepada wajah anda.

 Perkara-perkara yang tidak pernah berminat anda sebelum menjadi menarik kerana anda tahu mereka adalah penting kepada orang ini yang begitu istimewa kepada anda. Anda fikir orang ini pada setiap peristiwa dan segala-galanya yang anda lakukan. Perkara-perkara mudah membawa mereka ke fikiran seperti langit biru, angin lembut pucat atau awan ribut di kaki langit.

 Anda membuka hati anda mengetahui bahawa ada peluang ia boleh dipecahkan satu hari dan membuka hati anda, anda mengalami kasih sayang dan kegembiraan yang anda tidak pernah dimimpi mungkin. Anda menjadi lemah adalah satu-satunya cara untuk membolehkan jantung anda berasa keseronokan sebenar, sebenar ia menakutkan anda. Anda mencari kekuatan dalam mengetahui anda mempunyai rakan yang baik dan mungkin pasangan jiwa yang akan tetap setia hingga akhir. Hidup seolah-olah benar-benar berbeza, menarik dan berbaloi. Satunya harapan dan keselamatan adalah untuk mengetahui bahawa mereka adalah sebahagian daripada hidup anda :')